Pages

Online Müzik Dinle, Şarkı Dinle

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Online Müzik Dinle, Şarkı Dinle

6 Mayıs 2012 Pazar

Züleyha Ninno

Züleyha Ninno Şarkısı Dinle, Züleyha Ninno Dinle Züleyha Ninno Şarkı Sözleri, Züleyha Ninno Sözü Anadan eteği nino Çektim balım peteğim ninno Anadan eteği nino Çektim balım peteğim ninno Ay ninno ninno yarim ninno Ben çekerim cefasını ninno Ay ninno ninno yarim ninno Ben çekerim cefasını ninno Yarim boynu selvidir ninno Gömleği ketenden dir ninno Yarim boynu selvidir ninno Gömleği ketenden dir ninno Ay ninno ninno yarim ninno Ben çekerim cefasını ninno Ay ninno ninno yarim ninno Ben çekerim cefasını ninno Anında tez gelesen ninno Çoban yolu gözlerim ninno Anında tez gelesen ninno Çoban yolu gözlerim ninno Ay ninno ninno yarim ninno Ben çekerim cefasını ninno Ay ninno ninno yarim ninno Ben çekerim cefasını ninno

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Yeni Yazılar

Deneme

Blogroll

About Ne ise

Deneme