Pages

Online Müzik Dinle, Şarkı Dinle

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Online Müzik Dinle, Şarkı Dinle

5 Mayıs 2012 Cumartesi

Gökçe Kırgız Haketmedin

Gökçe Kırgız Haketmedin Dinle, Gökçe Kırgız Haketmedin Şarkısı Dinle


Gökçe Kırgız Haketmedin Şarkı Sözleri, Gökçe Kırgız Haketmedin Şarkı Sözü

Belki umrunda değil hemen unuttun,
Belki çok acı verdi sende duruldun,
Belki pişman olursun sende yalnız kalırsın,
Özlemi durduramazsın olur ya.

[ kaynak: http://www.dinlet.net/2142-gokce-kirgiz-haketmedin-dinle ]

Belki nefretin büyür varsa olan sevgi ölür
Ne farkeder şimdiden sonra.

Sanma geri dönerim bidaha seni severim
Ne istedin de vermedim değerini bilmedim
Artık bende istemiyorum git demiştin ya gidiyorum
Sanma uğrunda ölüyorum hiç birini haketmedin
Sen bu sevgiyi haketmedin.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Yeni Yazılar

Deneme

Blogroll

About Ne ise

Deneme