Pages

Online Müzik Dinle, Şarkı Dinle

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Online Müzik Dinle, Şarkı Dinle

6 Mayıs 2012 Pazar

Aslı Güngör Söylenmemiş Sözler

Aslı Güngör Söylenmemiş Sözler Şarkısı Dinle, Aslı Güngör Söylenmemiş Sözler Dinle Aslı Güngör Söylenmemiş Sözler Şarkı Sözleri, Aslı Güngör Söylenmemiş Sözler Şarkı Sözü Arıyorum Tadını Her şeyde Her Saniye, Koyuyorum Yerine Kendimi Ama Nafile, O Sıcacık Cümleyi Sakın Senden, Halbuki Başka Ne istedin Benden. Arıyorum Sesini Her Telefonda, Koşuyorum Kapıya, Her Çaldığında, Biliyorum Gururum El Vermez Zaten, Gurur Bekleme Geçtiğim Ben Benden. Söylenmemiş Unutulan Sözler. Bizi Pişman Etmiş, Dönmüyor Zaman Geri. Yarım Kalmış Masaların En Güzel Yeri. Dön Artık, Dön Bana Geri. Şimdi Bilsen Ne Kadar Özledim Seni. Dinle Artık Geç Kalan Sözlerini. Kaybetmekmiş Susmanın Bedeli. Duy Artık Seviyorum Seni.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Yeni Yazılar

Deneme

Blogroll

About Ne ise

Deneme