Pages

Online Müzik Dinle, Şarkı Dinle

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Online Müzik Dinle, Şarkı Dinle

13 Mayıs 2012 Pazar

Apolas Lermi Biri Kör Biri Topal Şarkısı Dinle

Apolas Lermi Biri Kör Biri Topal Şarkısı Dinle

 


Apolas Lermi Biri Kör Biri Topal Şarkı Sözleri

Dedi olan e şevket yiyecek beni yilan yiyecek beni
Vardım yanına gitdım soyledi bana yalan
İnce uzun boyina hayran kalmişım hayran
Ben ondan su istedum o da ettu ayran

Yaylanın çimenunde hopal gezeyi hopal
İki tane sevdam var biri kör biri topal
Derin derin göllere ah güzelim dalayim
Biri kör biri topal hangisini alayim

Yaylanun çimenunde hopala bak hopala
Dursun körü ha ole çok yangınim topala
Çok yangınim www.dinlet.net topala

Yağayi kar yağayi da evun kaburgasina
Benzeyi güzelcuğum gelin abulasına
Alaca çorabuni benmi tokutacağim
Sevdaluk mektebinde seni okutacağum
Alaca çorabuni ben dokudum dokudum
Sevdaluk mektedinde yedi sene okudum
Yedi sene okudum

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Yeni Yazılar

Deneme

Blogroll

About Ne ise

Deneme