Pages

Online Müzik Dinle, Şarkı Dinle

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Online Müzik Dinle, Şarkı Dinle

8 Mayıs 2012 Salı

Çağrı Sensiz Şarkısı Dinle

Çağrı Sensiz Dinle

 


Çağrı Sensiz Şarkı Sözleri

Kalbim çok soğuklarda kaldı
Buz oldu ; kimseye ısınmadı
Seni ellere kim bıraktı ?
Neden kimse halimi sormadı ?

Düşün biraz ; konuşmadan önce
Nerden geldim bilmiyosun
Mantıksız kararlar verme !

[ kaynak: http://www.dinlet.net/2196-cagri-sensiz-dinle ]
Beni daha o kadar tanımıyosun

Sen yaralısın ama
Benim derdim senden çoktur , senden çoktur
Sen çok dolmuşsun ama
Benim kalbim sensiz boştur , sensiz boştur

Sen yaralısın ama
Benim derdim senden çoktur , senden çoktur
Sen çok dolmuşsun ama
Benim kalbim sensiz boştur , sensiz boştur

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Yeni Yazılar

Deneme

Blogroll

About Ne ise

Deneme